Direktlänk till inlägg 26 april 2013

Gårdagen..

Av Josefine Rom - 26 april 2013 10:56

Halloj.. 


Gårdagen bestog av en HEL dag i kristinehamn på tatueringsstudion med en tjej kompis. 

Snäll som jag är så blev jag med som sällskap. Satt i 6 timmar, åkte hemifrån halv tolv och va hemma kvart i nio igår kväll.. Jäklar vilken snäll vän ja är ! ;)


På tisdag är de min tur fast i Kil.. Ska bygga på min uggla på armen. När den är klar är det en hel Sleeve..

Älskert.. Så då blir de förmodlingen en hel dag för mig med.. :)

Hon har sin tatuerare i Kr-hamn och jag har min i Kil. 


Helgen har jag verkligen ingen aning om vad som händer ännu.. Dricka eller inte dricka.. 


Boxning & Tabata står på schemat ikväll iaf, INNAN de blir alkohol eller ej. 


Ha en bra helg alla.. 


// courage-hope-strength.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Rom - 23 april 2013 13:33


Helgen va kanon kan jag börja med ! :) Fredagen va vi inne i stan och shoppade lite åt sambon. :) Sen blev de några öl för honom på kvällen.  Lördagen : Lagade bilen för besiktnignen, sen va de lugnt fram tills 19:30. Bestämde mig då fö...

Av Josefine Rom - 18 april 2013 22:50


Slänger upp en bild på att det börjar ta sig på magen iaf  !! :D Upptill i alla fall....       ...

Av Josefine Rom - 18 april 2013 19:35

Tjohopp !!!   Hektisk dag idag. Upp kl 07 i morse för att ta bussen till stan och göra lite ärenden, sen hem på fika hos underbara Malin. <3 Och därefter Pilates.. :) Nu sitter ja här i soffan och mår bara gött ! ;) Ska försöka orka göra m...

Av Josefine Rom - 17 april 2013 20:56


Träningsvärk !!! Jo tack, kan inte direkt klaga över de.. Hoppade vattengympan idag och körde medelgympan och lite gym istället och körde lite vikter här hemma ! :)  Så nu sitter jag här och väntar tills klockan ska slå 00:00, för då kommer mi...

Av Josefine Rom - 17 april 2013 15:30

Halloj..  Tänkte köra igång en träningsblogg istället för att skriva ut allt på fb hela tiden...  Började träna i Nov, men fick sluta med min träning dagen innan julafton 2012.  Då jag & sambon fick reda på att jag va med barn.. Slutade m...

Presentation


Denna blogg kommer mest att handla om min träning och hur mina veckor ser ut...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggar man följer.


Ovido - Quiz & Flashcards