Alla inlägg den 18 april 2013

Av Josefine Rom - 18 april 2013 22:50

Slänger upp en bild på att det börjar ta sig på magen iaf  !! :D

Upptill i alla fall....



 

Av Josefine Rom - 18 april 2013 19:35

Tjohopp !!!


Hektisk dag idag. Upp kl 07 i morse för att ta bussen till stan och göra lite ärenden,

sen hem på fika hos underbara Malin. <3

Och därefter Pilates.. :) Nu sitter ja här i soffan och mår bara gött ! ;) Ska försöka orka göra mig iodring då jag har en bekant som vill ha ett kort på mig med mkt smink och ned släppt hår, för att göra ett porträtt. :) 

Spännande. :) 


I morgon fyller även Malin år.. 29 hela år. Och nästa helg blir de nog lite födelsedags fest för henne...

Inga fel !!! 


Och vilket väder vi har haft idag. BLÅSIGt och STORMIGT !!! :O inte alls kul........... -.- 


Träningen börjar iaf ge värkan :) 

Magmusklerna kommer bara fram mer och mer. 

Tar betydligt mkt mer i vikter på bicepsen... 

HÄRLIGT !!! Ska inte prata på om låren.. ;) 


Nej, bänka sig framför spegeln i walk in closeten för att göra sig i ordning och ta lite kort som sagt.. :) 


// courage-hope-strength. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg kommer mest att handla om min träning och hur mina veckor ser ut...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggar man följer.


Ovido - Quiz & Flashcards